| Imperator Kafarov I szynszyl feld marszałek żeszy
 
 
 Dołączył: 29 Maj 2012
 Posty: 71
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Cesarstwo Kafarii
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 11:37, 21 Lut 2013    Temat postu: Impirjal gaard - hajdra |  |  
				| 
 |  
				| Erkhem... 
 No więc...
 
 Hydra w 5 edycji była zasadniczo czołgiem na antygrawy, plus ew. na piechotę nastawioną na zdobywanie coverów. Wraz z 6 edycją ten czołg stał się niemal bezużyteczny. Czemu? Gdyż nowe FAQ logicznie dało Hydrze skyfire, lecz zapomnieli o intercepcie... Dzięki czemu po zestrzeleniu latałajki mamy elegancki klocek z ciężkim bolterem którym trafia na 4+ i galantny autocannon którmy trafia na 6... lol. Zwłaszcza że z założenia ten czołg może przestawić się na cele naziemne... Krótko mówiąc, można wziąć hydrę, ale lepszym wyborem jest nieruchomy Hydra Flakk Platform z FW (dokładnie to samo co czołg, tylko nie rusza się, ma skyfire i intercepta) , tudzież uniwersalna Valkyrie/Vendetta.
 
 Dlatego proponuję zwiększyć koszt Hydry do 90 pkt na model i dodać intercepta.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  |