Forum RPG Strona Główna RPG
Sesje z kecajem :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Impirjal gaard - hajdra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> domowe zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Czw 11:37, 21 Lut 2013    Temat postu: Impirjal gaard - hajdra

Erkhem...

No więc...

Hydra w 5 edycji była zasadniczo czołgiem na antygrawy, plus ew. na piechotę nastawioną na zdobywanie coverów. Wraz z 6 edycją ten czołg stał się niemal bezużyteczny. Czemu? Gdyż nowe FAQ logicznie dało Hydrze skyfire, lecz zapomnieli o intercepcie... Dzięki czemu po zestrzeleniu latałajki mamy elegancki klocek z ciężkim bolterem którym trafia na 4+ i galantny autocannon którmy trafia na 6... lol. Zwłaszcza że z założenia ten czołg może przestawić się na cele naziemne... Krótko mówiąc, można wziąć hydrę, ale lepszym wyborem jest nieruchomy Hydra Flakk Platform z FW (dokładnie to samo co czołg, tylko nie rusza się, ma skyfire i intercepta) , tudzież uniwersalna Valkyrie/Vendetta.

Dlatego proponuję zwiększyć koszt Hydry do 90 pkt na model i dodać intercepta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:06, 06 Mar 2013    Temat postu:

zastanowie sie ale raczej bez zwiekszania kosztu. dla mnie to ich przeoczenie. podaj staty niemobilnego tego z fw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Wto 16:29, 16 Kwi 2013    Temat postu:

Dokładnie takie same co zwykłej hydry, tylko niemobilny i z interceptem. Jak dla mnie to nie jest przeoczenie tylko spisek masonów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> domowe zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin