Forum RPG Strona Główna RPG
Sesje z kecajem :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System rozwoju postaci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> Kampania II
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 2:50, 15 Paź 2012    Temat postu: System rozwoju postaci

1:
System losowych cech.


Bochater rozpisany jest następującymi cechami:
ww
us
s
wt
żyw
i
a
ZP

W sprawach RPG: system przyjmuje podobny do normalnego wh fantasy rp

znaczy przedział od 01-100

bierzemy bazowe staty i dodajemy do nich jedno "0"
następnie usuwamy 10
czyli gwardzista taki miał by siły 20
3"+0"=30-10=20

Jako że jesteście bochaterami macie prawo rzucić 3k6 na każdą bazową statystyke

i tak przykładowo bochaterski gwardzista miał by 20+3k6=34 siły


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Pon 9:10, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:08, 15 Paź 2012    Temat postu:

2: Rozwój postaci. - atrybuty

Postać oczywiście rozwija się za ekspa.

Pierwsze zagadnienie tego tematu to atrybuty.

Po pierwsze Gdy skończymy już daną "profesje"
np. Szanowny bochaterski gwardzista ma już "wypełnione" wszystkie atrybuty do standardowej wartosci (np. Inicjatywe podniesioną z 28 do 30 itd.)
Możemy wybrać kolejną "profesje"

Dla gwardzisty w tym wypadku był by to najpewnikiem sierżant (a następnie np. weteran, po czym sierżant weteran itd)

Po wyborze znów wypełniamy go cechami <b>za każde 100 ekspa dostając +k6 do atrybutu</b> i lecimy dalej, oczywiscie niezapominając też o perkach, eq itp.

Tabela kosztów ekspa itp jest w trakcie przygotowania ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Pon 9:08, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:20, 15 Paź 2012    Temat postu:

3
Wstępna tabela ekspa


Bitwa w której bochater przeżył
30 ekspa

Bitwa w której bochater zwyciężył
k6x10 ekspa

Bitwa w której bochater zdobył punkt lub przysłużył się jakoś misji (np zajął relikt, wyeliminował oddział wroga na anihilacji itp)
+10 ekspa

Bitwa w której bochater zginął i nie został przetransportowany poza pole bitwy
-100 ekspa (jesli ekspa nie ma(nawet 1 punkta) a zdechł to jesli nie uda mu sie rzut na "nieczuje bólu" (opieka medyczna) traci 10d6 najwyższej cechy. Jesli jakaś spadnie do 0 jest stracony na zawsze, i czas robić nowego bochatera.

Bitwa w której bochater zginął ale został przeniesiony poza pole walki (liczy się tak jakby był reliktem), rzut nieczuje bólu lizcy się jako 4+
-d6x10 ekspa

Bitwa w której ciało bochatera przejeli przeciwnicy, bez nieczuje bólu
-100 i dodatkowo -d6x10 ekspa






Koszty ekspa

d6 do atrybutu
-100 ekspa

ekwipunek z listy możliwych (np. gwardzista kupuje granatnik)
1pkt = 10 ekspa (np. ekwipunek za 25 to 250 ekspa)

Ekwipunek z poza normalnego (np gwardzista kupuje power fista)
1pkt = 20 ekspa (np. 25 pkt = 500 ekspa)

Ekwipunek unikalny
Do uzgodnienia z mg (mną)

Zasady specjalne
"Cechy głownodowodzącego"
Zasady ogólne z poza listy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Pon 9:25, 15 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> Kampania II Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin