Forum RPG Strona Główna RPG
Sesje z kecajem :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KAmpagne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> Ogólnie WH40k
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:58, 11 Cze 2012    Temat postu: KAmpagne

No więc podjełem pare decyzjie
Prosze o zgłoszenia kto chce brać udział.
Jak komuś nie pasują zasady możemy to przedyskutować albo możecie nie grać. XP

a) Kampania bedzie czysto narracyjna. Co za tym idzie prawie każda misja bedzie inna, a nie z "generatora".
Różne cele itd. Co za tym idzie będzie się liczyłą nie tylko strategia w czasie potyczki ale i strategia ogólna... Całej armi. Tzn. gracz będzie mógł zadeklarować że wysyła bande zbójców (o ile takowych posiada) itp. do nękania piechoty, i jesli drugi gracz nic na to nie wymysli mogą się liczyć w innej bitwie z hmm... Pewnymi minusami do morale itd

b) Zero Proxy, i Dysponujesz Tym Co widzisz.
Przykro mi będą bitwy w skali apokalipsy więc zbytnio by to robiło ferment. (ofc. Można przyjąć że np. Psion to psion primaris, albo że Herszt na motorze to Wazdaka, itd. Ale nie że zwykły gwardzista nie ma laspistola - ma granatnik mimo że go nie widać - to odpada. Tymbardziej uznanie chimery za Leman russsa itp.

Jednak odwrotnie jesli np. Pojazd posiada na modelu szperacz, a gracz chce uznać w danej bitwie że go nie posiada. Musi wydać jeden punkt (lub urwać szperacz XP) i wtedy taki element ekwipunku liczy się jako atrapa (tak samo sponsory itp). Oczywiscie musi to uzgodnic ze mna, przeciwnik nie musi wiedzieć(i taaak. ja jestem mg. A że eldarzy widzą przyszłość i ogólnie eldrad to fiut to dummies nie działają na eldarów powiedzmy XP).

c)Obowiązują wszystkie domowe zasady z działu zasady domowe (poza kodeksem arlekinów Very Happy)
Co do szarzy to opcja d6
Co do kraterów to cała zaporówka z dużym wzornikiem wybuchów

D)Dodatkowo imperium może sobie brać pluton ciężkiej broni z ciężkiego wsparcia jak z kodeksu kriegasów.
Jesli bardzo gracze chcą mogą też po uzgodnieniu korzystać z dodatkowych kodeksów (jak np. Kodeks Catachan, Renegatów chaosu itd itp.)

e)Bochaterzy specjalni nie wchodzą w gre. Mogą tzn być ale gracz musi wymyslic im minimum wlasne imie a zasady mają jak np. Eldrad. Do tego identyczny GW'owy model nie jest wymagany.

f)Gracze będą raczej podzieleni na 2 strony. Nie więcej. W takim też wypadku, prosze o wysłanie pełnej rozpiski swoich armi (wszystkich)
W przedziale punktowym minimum-maksimum(jesli chodzi o ulepszenia typu dodatkowy pancerz itp) abym mógł je jakoś fabularnie dopasować. Rase którą chętniej gramy podkreślamy na niebiesko.
Dla przykładu i jasności podam własną.

Mroczni eldarzy 286-395 pkt napisał:

Hellioni
5 hellionów - 80 pkt
Jeden awans na helliarche 10
Granatnik 20
Pazur 5

Baron Satonyx 105 - lub liczyć jako hellion 16

Scourges 110
DZiało 10
Blaster magnetyczny 10
Ulepsz na solaryte 10
Blastpistol 15
Agonizer 20



Eldarzy 861 - 1233 pkt napisał:

Arcyprorok z włócznią 78 lub jako eldrad 210

Autarcha 120

Arlekini
6 arków 156
+30 jak jednego uznać za prorokinie

10 Łowcy/Tropiciele 190/240

Pająki 4+egzarcha 112
Ulepsz broni egzarchy +5
Energo ostrza 10
Odwrót takt 15
niespodz atak 10


Bateria dział 20
+10/30 za broń

Bateria dział 20
+10/30 za broń

Falcon z las lancą 145
Silniki wektorowe 20
gwiezdne sil 15
pole holo 35
kamienie dusz 10




PS. JEśli w trakcie kampanii ktoś dostanie nowe figurki ofc. Można ich będzie użyć po uzgodnieniu. Więc nie srać żarem w razie co.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rIgorMortis dnia Wto 13:35, 26 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mihu
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: aa niepowiem

PostWysłany: Pon 14:16, 11 Cze 2012    Temat postu:

ŁAAA Wyrzutkowych GUL-MOR-ZOG'ów
255-1520 pkt

Dowództwo -

125 Szef 'Gul' Wieloczach (herszt + ES + SS + paszczun + cc + szpantyk + cb)
85 Dzifny 'Mor' Gogo (dziwolong + wypaczeniec)
180 Szypki 'ZOG' Gil (Wazdakka)

J.podst.-

124 1. 18x Orda (Chopaki z kijobombami)
165 2. 5x Wrrum A (Motóry z burszem + ES + szpantyk)
140 3. 5x Wrrum B (Motóry z burszem + WR + szpantyk)
186 4. 6x Ukatrupioki (burszuje + CB + Konował + pomagier)

J.elit.-

120 1. 6x Cichociemniaki (Kommandosi + MO + Burszuj + CB + ES + szpantyk)

J. szyb. reag.-

255 1. 3x Kręcioły (Trupikopty + SR + bombuchy + zerwiłeb)

J. Wspar.

140 1. Wyszczelancki Szaber Panza (szaberfura + wielkopluf + 2xWS +
czerwony + groty + pancerne płyty + taran)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mihu dnia Pon 14:21, 11 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Pon 14:34, 11 Cze 2012    Temat postu:

"Ere we go...

Trzecia Kompania Mrocznych Aniołów pod dowództwem Mistrza Baradiela

*HQ:

1. Kapelan Śledczy Termonius - 145 pts.
-Pancerz terminatora
-Bolter Szturmowy

2. Mistrz Kompanii Baradiel - 140 pts
-Rękawica energetyczna
-Pistolet plazmowy

3. Kapitan Kompanii Arosius (zasady jak mistrz kompanii) - 120 pts
-broń energetyczna
-bolter szturmowy

4. Kapitan Skrzydła Śmierci Zeriach (zasady jak Belial) - 130 pts.

5. Drużyna Dowodzenia [5 członków] (nie zajmuje slotu ale liczy się jako HQ) - 215 pts (220)
-czempion
-konsyliarz
-weteran z miotaczem ognia
-weteran z powerfistem i plasma pistolem
-chorąży kompanii z bronią energetyczną i chorągwią kompanii (lub świętą chorągwią jeśli jest kapelan)

*Troops

1. Pierwsza Drużyna Taktyczna [10 członków] - 215 pts
Plasma pistol na sierżancie, lascannon i karabin plazmowy

2. Druga Drużyna Taktyczna [10 członków] - 210 pts.
Plasma pistol na sierżancie, karabin plazmowy, działo plazmowe

3. Trzecia Drużyna Taktyczna [10 członków] 180 pts.
Wyrzutnia rakiet, flamer

4. Czwarta Drużyna Taktyczna [10 członków] 180 pts.
Wyrzutnia rakiet, flamer

*Fast attack

1. Land Speeder 75 pts
-Wyrzutnia Typhoon,

*Heavy Support

1. Vindicator 140 pts. (145) [155] wersja ze wszystkim 160 pts
rakieta przeciwpancerna, (lemiesz), [dodatkowy pancerz]

2. Predator 130 pts (145)
ciężkie boltery w sponsonach, sprzężony lascannon, (dodatkowy pancerz)

3. Land Raider Crusader 250 (265)
(dodatkowy pancerz)

4. Pierwsza Drużyna Ciężkiego Wsparcia [5 członków] 225 pts
sierżant z powerfistem i plasma pistolem, ciężki bolter, lascannon, działo plazmowe i wyrzutnia rakiet

*Elity

1.Pierwsza Drużyna Zwiadu [10 członków] 185 pts (205)
5 snajperek, ciężki bolter, 3 shotguny, combat blade + bolt pistol (wyrzutnia rakiet)

2.Pierwsza Drużyna Terminatorów 235 pts
wyrzutnia cyclone

3. Druga Drużyna Terminatorów 245 pts
działko szturmowe

4. Piąta Drużyna Terminatorów 220 pts
ciężki miotacz ognia

5. Drednot 125 (140) pts
-działo termiczne, (dodatkowy pancerz)

6. Drednot (i tu się kurwa zaczynają schody, bo ma w ciul opcji a nie chce mi się spisywać wszystkich opcji z kosztami to walnę poszczególne koszta)

koszt bazowy 125
dodatkowy pancerz 15
wyrzutnia rakiet 10
działo laserowe 20

7. Drednot czcigodny
koszt bazowy 150 (bo czcigodny i ma w łapie ciężki flamer)
dodatkowy pancerz 15
działo plazmowe za darmo
działo laserowe 20

8. Drużyna Weteranów Kompanii [5 członków]
-weteran z bolterem szturmowym i tarczą energetyczną
-weteran z plasma pistolem i powerfistem
-weteran z bolterem szturmowym
-weteran z bolterem
-sierżant weteran z pistoletem plazmowym i bronią energetyczną

*Transportery dedykowane

1.Rhino 40 (55) pts
bolter szturmowy (dodatkowy pancerz)

2. Drop pod 50

Fin. Opcja *FULL-ZAJEBISTOŚĆ-I-OLANIE-STRUKTUR-ARMII* to 4095 punktów. Minimum (2 podstawy + HQ) 480pts - Voila.

P.S. I wy chcecie ze mną apokalipsę grać bez proxy? Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperator Kafarov I dnia Pon 16:03, 11 Cze 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Pon 16:00, 11 Cze 2012    Temat postu:

Ewentualnie walnę jeszcze chaosu, gdybym musiał grać tymi złymi gwoli zachowania balansu we wszechświecie (Tyrki mają na razie urlop)

Czarny Legion pod wodzą Asavara Kulla, prawej ręki Abaddona

*HQ

1.Asavar Kull (staty jak Abaddon) - 275

2. Demoniczny Książę - 140
Piętno Khorna, skrzydła

3. Lord Chaosu - 160
pancerz terminatora, piętno khorna, krwiarz, podczepiany karabin termiczny

4. Czarnoksiężnik - 195
piętno tzeentcha, pocisk przemiany, czas osnowy, pocisk chaosu, chowaniec

*Elita

1.Pięciu Wybrańców 200
-namaszczony czempion z symbolem khorne'a, powerfistem i plasma pistolem
-wybraniec z karabinem termicznym
-wybraniec z flamerem
-wybraniec z plasma pistolem

2. Pięciu Terminatorów 240
czempion z podczepianym miotaczem ognia i symbolem tzeentcha, chainfist, działko automatyczne "żniwiarz"

3. Dziesięciu Opętanych 300
czempion z symbolem khorna

4.Drednot Chaosu bazowo 90
- sprzężone działko automatyczne 20
lub działo plazmowe 15
-ciężki miotacz ognia 5
-dodatkowy pancerz 15

*Troops

1. Dziesięciu CSM 245
-czempion z bronią energetyczną, karabin plazmowy, ciężki bolter, symbol tzeentcha

2.Dziesięciu CSM 280
-czempion z powerfistem i plasma pistolem, karabin plazmowy, ciężki bolter, symbol nurgla

3. Dziesięciu Berserkerów Khorna 270
-czempion czaszki z bronią energetyczną, 2 pistolety plazmowe

4.Dziesięciu Berserkerów Khorna 270
-czempion czaszki z bronią energetyczną, 2 pistolety plazmowe

*Fast attack

1. Pięciu raptorów 190
czempion z parą szponów energetycznych i symbolem khorne'a, pistolet plazmowy, miotacz ognia

*Heavy Support

1.Land Raider - bazowy koszt 220
-dodatkowy pancerz 15
-demoniczne opętanie 20
-sprzężony bolter 5
lub wyrzutnia havoc 15

*Dedykowany Transport

1. Rhino - bazowy koszt 50 (havoc na wyposażeniu)
-dodatkowy pancerz 15
-demoniczne opętanie 20

2. Rhino - bazowy koszt 50 (havoc na wyposażeniu)
-dodatkowy pancerz 15
-demoniczne opętanie 20

Idąc tym tropem minimum 655, max (nie wiem kurwa jakim cudem) 3335.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:08, 17 Cze 2012    Temat postu:

Uogólniając. Mysle ze najsensowniej jakbyś Imperatorze Kafarovie zagrał Kejołsem, bo jak marynarzami to wiekszosc by miala siły imperium.
A nasza skromna grupa sił pirackich eldarskich/orkowych troche za mało ma na to punktów.

Puki co mysle nad 3 opcjami podziału:
1. Chaos i renegaci (piłi) kontra imperium(szymp) + piraci neutralni (ja i mihu)

2 Chaos kontra imperium kontra neutralni (3 strony) ale to musze miec rozpiske szympa z piłim

3 jesli nie oddadzą rozpiski chaos kontra piraci lub marynarze kontra piraci.



Dalej. Prosil bym ciebie i miha o przygotowanie wstepnej rozpiski floty do battlefleet gothic (patrzcie w dział kampania i wzorujcie sie na mnie) za 600 punktów. Jesli nie potraficie uderzcie do mnie
Ps. Podręczniki są darmowe na GW jak nie możecie znaleść moge zamieścić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Imperator Kafarov I
szynszyl feld marszałek żeszy



Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cesarstwo Kafarii

PostWysłany: Nie 20:38, 17 Cze 2012    Temat postu:

Blood for Blood God! Skulls for Skull Throne! Khorne for Khorneflakes!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rIgorMortis
Sztundbałfuhrer Szynszyli



Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:33, 26 Cze 2012    Temat postu:

mija 15 dzien... mam na nich wyjebane.


wiec chyba zmiana planów i gramy marynarzami panie Kafarovie XP.

Jak sie zmobilizują może ich dołącze jako pobocznych. Jak nie kij im w dupe wystarczająco długo prosiłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawinczipl
szynszyl cywil



Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:24, 08 Lip 2012    Temat postu:

dowudztwo

drużyna dowodzenia kompanii 50
Lord Kasztelan Creed 90
Sierżant Sztabowy Kell 85
apteczka 30
radiostacja 5
ciężki miotacz ognia 20
chimera 55
pancerz karapaksowy 20
2xochroniarz 30
=385

drużyna dowodzenia kompanii 50
sztandar pułku 15
apteczka 30
oficer artylerii 30
oficer floty 30
2xochroniarz 30
pancerz karapaksowy 20
=205

elita

drużyna szturmowców 85
5 dodatkowych szturmowców 80
2xkarabin plazmowy 30
pistolet plazmowy 10
=205

podstawa

drużyna dowodzenia plutonu 30
3xkarabin termiczny 30
apteczka 30
bomby termiczne 5
=95

drużyna piechoty (połączone 2) 100
2xmiotacz ognia 10
radiostacja 5
komisarz 35
=150

2xdrużyna broni ciężkich 120
=120

2xdrużyna broni ciężkich 120
6xdziało laserowe 90
=210

drużyna broni ciężkich 60
3xwyrzutnia rakiet 30
=90

drużyna weteranów 70
3xsnajperka 15
ciężki bolter 10
awangarda 30
=125

drużyna weteranów 70
3xkarabin plazmowy 45
radiostacja 5
grenadierzy 30
chimera 55
=205

drużyna weteranów 70
3xkarabin plazmowy 45
radiostacja 5
grenadierzy 30
=150

drużyna weteranów 70
3xgranatnik 15
radiostacja 5
grenadierzy 30
chimera 55
=175

drużyna weteranów 70
3xgranatnik 15
radiostacja 5
grenadierzy 30
=120

szybkie reagowanie

szwadron sentineli opancerzonych
3 sentinele 165
3xwyrzutnia rakiet 30
3xwyrzutnia granatów dymnych 15
=210

wszystko=2445

otoczkę fabularną dowódców dodam później bo nie mam inwencji, pojazdy muszę jeszcze dokończyć więc mogę być dodatkiem do fabuły który wystąpi później


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Strona Główna -> Ogólnie WH40k Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin